Gå til innhold
  • Bli medlem

Molladalen 30.mai 2011


KSund

Anbefalte innlegg

Tenkte å prøve meg på ein liten turrapport her:

30.mai 2011
”Fisketur” til Molladalen.

Endeleg var det nokolunde greie vêrmeldingar, og eg planla å få nytta høve til eit besøk i Molladalen. Hjartet i Sunnmørsalpane. Tinderekka som symboliserar alt det Sunnmørsalpane står for. Vêrmeldinga sa litt regn på morgonkvisten, så skulle ting betre seg utover dagen. Når eg sto opp, så hang skyene tungt utanfor, men det skulle tross alt betre seg, så eg pakka fiske og fotoutstyr i sekken og var klar for tur.

Satt med på motorsykkelen og starta på turen. Men allereie når eg kom ut av tunellen i Ålesund, så regna det så gale at eg måtte stoppe på Esso i Nørvegata for å ha på meg regndressen. Flott start med andre ord! Etter å fått unna nokon ærend, bestemte eg meg for å kjøre til Melbøsætra.

Eg starta på turen, og allereie etter hundre meter måtte eg stoppe for å finne fram regnjakka. Turen gjennom skogen gjekk ganske fint, blautt i terrenget, men for det meste opplett. Før eg kom til Molladalsporten blåste det ein del, men det gjekk likevel greitt å gå gjennom ”porten”. Etter å ha passert porten, viste snøflekkane seg, og marka bar preg av at det ikkje var lenga sia snøen hadde forsvunne. Blåbærplantane hadde ikkje kome like langt som lengre nede i dalen. På vei opp dei siste høgdemeterane viste sunnmørsvêret seg nok ein gong frå sitt beste, og ga meg litt sludd som oppmuntring dei siste meterane opp til vatnet. Når eg endeleg kom opp til vatnet følgje eg meg rett og slett som ein idiot, for der hadde ikkje isen forsvunne enda. Lite fiske på meg med andre ord denne gongen.

Når eg fekk opp kameraet var det til og med litt blå himmel som viste seg på bileta.

post-9890-133474750975_thumb.jpg

post-9890-133474751003_thumb.jpg

Vis rapporten i Turkartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.