Atomsilda Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Er det noen som har vært inne i Leirungsdalen de siste par dagene og kan komme med rapport....gjerne med noen bilder av forholdene der inne? Er elva i ferd med å åpne seg? Snøbruer .... Siter
Gal Krokfot Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Var inne i Leirungsdalen torsdag. Måtte inn forbi 1294 høgda nedanfor Raudhamran før eg fekk kryssa Leirungsåa. Men dette har nok forandra seg mykje dei siste dagane. Var innpå flya i dag og snøen er relativt råtten no, men skal ein dømme etter vassføringa i Gjendeoset har ikkje vårflaumen byrja enda. Siter
Atomsilda Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Skrevet 10. mai 2011 Noen som har et bilder fra Leirungsdalen...gjerne litt lengre inn som viser snøforholdene nå?? Gjerne mot Skarvflyløyftbreen.. Siter
Dalegudbrand Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Tok noen bilder av forholdene, fra Munken, med min arkaiske telefon. Hvis jeg finner kabelen legger jeg dem opp i morgen kveld. Siter
Atomsilda Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Noen som har helt ferske bilder fra Leirungsdalen nå?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.