Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til skalljakke?


Babelfish

Anbefalte innlegg

Annonse
Noen som har tips til en god skalljakke til bruk vår, sommer og høst? Må gjerne være OK å se på slik at man kan bruke den til andre ting enn tur også.

Jeg har Arc'teryx Alpha LT.

Jeg er fornøyd med den. Bruker den mye til hverdags i Trondheim(sol om morgenen utelukker aldri regn/slaps/snø ila dagen).

Pluss - Liten, lett, fin og robust.

Minus - Litt kort, pris(fikk min på salg til 2500 kr), få lommer(for de som plages med det).

Selv har jeg gode erfaringer med Proshell-jakkene til Norrøna, men ikke så gode erfaringer med Bergans(men det er gamle modeller).

Har du andre krav en pris?

F.eks lommer, vekt, passform, osv..

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hofstad: Hm, finner ikke noen referanser til "stretch" hos Norrøna, vet du om noen spesifikke produkter?

Kravene er selvsagt vanntetthet og vindtetthet og pustende. Bør ha innerlomme og iallfall én brystlomme. Arcteryx var fin den, men grisedyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.