MexicoJoe Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Har planer om en ukesreise til New York i løpet av våren og ønsker da i den anledning tips til frilufts/fjellsportsbutikker som er verdt å oppsøke. E primært på jakt etter: - Skalljakke. - Multifuel -primus. - Lette fjellsko for vår/sommer. - Vanntett/Robust kompaktkamera. Men også andre småting som trenger oppgradering (kompass, kartmappe, vantettposer, brenselflasker etc etc). (Telt og Sekker har jeg nok av) Noen som har tips til butikker (primært på Manhattan) som er verdt å stikke innom? Eventuelt andre ting/merker som en kan spare mye på å kjøpe i USA med lav dollar? På forhånd takk! Siter
Fjogge Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Da anbefaler jeg deg å ta turen innom Tent & Trails (ligger rett i nærheten av Ground Zero) www.tenttrails.com Jeg var innom i sommer og det ble 2 Arcteryx jakker + ryggsekk til meg ca halv pris sammenlignet med her hjemme De har bra utvalg og god service. (utrolig hva en så liten butikk kan romme) Siter
springsteen Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=22826&highlight=new+york Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.