Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har vet det er mulig å få tak i store flak av liggeunderlag-stoff, som man kan skjære til å få tilpasset teltet. Men jeg klarer ikke finne ut hvor man får tak i sånt. Trodde det var på bygggeforetninger, men jeg har sport litt rundt men blir ikke klok. Er det noen av dere som har hørt om dette/ vet hvor jeg kan få tak i dette? Er snakk om den tynne, svarte liggeunderlagtypen, den som selges kjempebillig i sportsbutikker, men da bare i vanlig størelse.

Annonse
Posted

De har drevet med noe rør-arbeide i gata utenfor. Der har de hatt noen digre slike flak som de har skåret opp og brukt til isolasjon av midlertige rør etc.

Skal spørre hvor de får tak i slikt når jeg ser de. Ikke så ofte de jobber fredag så det blir nok til uka.

Posted

Vet ikke hvor i landet du bor men her i Tromsø får man kjøpt det hos byggevarekjeden Neumann. Kan klippe til så det dekker hele innerteltet..

Se avdelinger i landet på http://www.neumann.no/

Har også kjøpt svært lette ferdige liggeunderlag til gunstig pris hos dem som jeg bruker som beskyttelse under det oppblåsbare underlaget mitt vår/sommer.

Posted

Hehe, kommer egentlig fra tromsø-området, burde tenkt på det her mens jeg var dær:P men det må vel finnes andre plasser i norge. Ellers må jeg ta det til påska.