Markus Ingebretsen Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg lurer på om noen har erfaring med forsvarets sanitetpulk? Sammenlignet med feks en fjellpulken eller acca pulk. Jeg tenker, ettersom forsvaret har gått god for denne pulken, og bestilt hundrevis (?), må den jo være nokså god... Pakkvolum: 330 liter http://www.fmu.no/display.aspx?menuid=226&prodid=1039
johnpd Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Den pulken er grei når du har ubegrenset med vernepliktige til å trekke, ellers er den ALT for tung! Sorry, men glem det, kjøp deg en god fjellpulk eller akapulka
Markus Ingebretsen Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Skrevet 30. desember 2010 Haha, poeng motatt Da blir det nok en fjellpulken ell ettervært når litt mer penger har funnet veien til konto
Praeparatus Supervivet Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Jeg tenker, ettersom forsvaret har gått god for denne pulken, og bestilt hundrevis (?), må den jo være nokså god... Hohohoho! Unnskyld, men det er en skikkelig morsom setning! Forsvaret er vel de som oftest har kjøpt hundrevis av ting som IKKE er noe bra:)
gremlin Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Men pulken er jo BRA!!! Sålenge du slipper å dra den over laaaange avstander......tåler mye juling, grei å henge etter snøscooter, hest etc., Fin "hyttepulk", eller til bruk i vedskogen vinterstid.....
johnpd Skrevet 31. desember 2010 Skrevet 31. desember 2010 Hvis du mener at pulken er bra fordi den er det eneste som ville overleve 3dje verdenskrig, så kan jeg være enig. Men den veier 478kg og er ikke noe du drar med deg uten hest eller snøscooter. Skal du på tur vil jeg anbefale Fjellpulken sin Knerten serie, skal du i skogen og hente ved så kjøp deg et par Paris pulker, skal du overleve 3dje verdenskrig så gjør du nok ikke det desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå