cowgonemad Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Lurer litt på om noen har noen bra tips til krevende turer rundt oslo? Virker som nærmeste fjell over 2000 M er ca 3-4 timer kjøring fra oslo og synsdet blir litt langt for dagsturer.. HAr vært en del i romeriksåsen Nannestad, Gjerdrum osv.. Men vil ha litt mer variert terreng! Siter
knutis Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Du kan jo prøve denne: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=22103 Ble krevende nok for meg i alle fall. Skogene på Østlandet er jo ikke spesielt krevende i utgangspunktet, men med litt kreativitet kan man få utfordringer nok. Gå utenfor stier. Velg dager med dårlig vær. Gå på fottur etter at snøen har begynt å komme. Gå tur om natten. Gå rundt et vann i kupert terreng og prøv å følg strandlinja mest mulig. Siter
cowgonemad Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Skrevet 19. oktober 2010 Tusen takk, dette skal jeg prøve til Lørdag, da er det meldt bra vær!! Gleder meg... Siter
knutis Skrevet 21. oktober 2010 Skrevet 21. oktober 2010 Håper det kommer rapport! Har vært ganske kaldt her nå så marka har delvis frosset slik at det blir lettere å gå. Og grusveiene er knall å sykle på. God tur! Siter
panda Skrevet 23. oktober 2010 Skrevet 23. oktober 2010 Det finnes flere bra klatrefelter i Oslo-området hvis det skulle ha noen interesse ? Ellers er det bratt terreng i områdene ved Skrim rett i nærheten av Kongsberg. Det er ca halvannen times kjøring dit. Siter
fjellrypa Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Knutis' forslag er godt! Jeg foreslår Markas fem 700-metre på en dag hvis du ikke blir mett. Flott tur Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.