peoma Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Er skigal student i Oslo som lurer på om noen har forslag til toppturer som ikke er så alt for langt unna Oslo? Siter
Phaser Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Se på www.fjelltopper.no Det er en kartfunksjon øverst til høyre. Mangler mange topper her da men det har jaggu kommet inn mange alt. Spørsmålet er hva er ikke alt for langt? Gaustatoppen er jo å anbefale. Siter
Gjest PaperCut Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Du finner mye hvis du søker litt rundt, men umiddelbart så er det Gaustatoppen (Rjukan) og flere topper på Norefjell (Høgevarde, Gråfjell og Ranten) som er mest attraktive. Startpunkt for disse er enten Tempelseter, Norefjell skisenter eller Gulsviksetrene. Ellers har du Hallingnatten (Haglebu) og Store Ble (Kongsberg). Siter
Phaser Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Hallingnatten har jeg vært på. Der er det store muligheter for å treffe på Reinsdyr Siter
panda Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Er det skitur du tenker på nå, eller fottur ? Blir jo litt mellomsesong akkurat nå. Snø noen steder men kanskje ikke fantastisk skiføre Siter
tommygutt Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Hallingnatten har jeg vært på. Der er det store muligheter for å treffe på Reinsdyr Jeg har syklet til topps på Hallingnatten og møtte to store flokker med Reinsdyr. Siter
peoma Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Skrevet 16. januar 2011 Det er toppturer om vinteren med tungt utstyr:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.