Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer Outdoor24???


villmarkingen

Anbefalte innlegg

Annonse

Hadde en softshell en gang med noe jeg mener er rekord i dårlig passform, og borrelåsjusteringen på ermene

var sydd helt feil og generelt bygde det for mye i sømmer og skjøter. Mye løse tråder og direkte stygg søm kan også nevnes.

Og så det akk så vanlige problemet med mange billige merker... enhåndsstrammere som ikke tåler å strammes uten å ryke.

Noe jeg også har opplevd med Stormbergprodukter, bare sånn for å ha nevnt det.

Jeg styrer unna alt som lukter billigmerker når det gjelder jakker, det er jo tross alt et ganske viktig plagg og jeg liker å kunne

se at det er godt utført arbeid og at de tåler å brukes.

Vanskelig å anbefale noe når du nevner så lite om type bruk, materialer etc...

Selv har jeg meget gode erfaringer med f.eks Arc'teryx (skall), Patagonia (dunjakke/genser), Mountain Hardwear (fleece og tynnere

skall), og til en viss grad Bergans (softshell og fleece) når det kommer til jakker.

Vet det er mange med god erfaring på dette med jakker her inne og forhåpentligvis kommer de på banen med gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.