apetor Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Tur til Tønna, Yxney i Sandefjord. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart
qwer993 Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Er kjent i området, fine bilder, morsom film. Flere morsomme filmer faktisk! Takker
Vandrefanten Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Mange morsomme filmer der ja. Likte spesielt godt den Monsenparodien.
Jakob Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Hahaha, meget fine film. Skal jeg forstå disse film som repræsentative for den norske folkementalitet?
martin.m Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Hahaha, meget fine film. Skal jeg forstå disse film som repræsentative for den norske folkementalitet? På ingen måte, Jakob! Til apetor: Du liker isbading ser det ut til. Vurdert turskøyting? Ang. filmen du linker til, fin klipping mellom vinter og sommerturen.
apetor Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Skrevet 24. januar 2010 Til apetor: Du liker isbading ser det ut til. Vurdert turskøyting? Ja, har vurdert turskøyting, men det har ikke blitt noe innkjøp av turskøyter ennå. Når det er muligheter, går jeg på hockeyskøyter på islagte vann her i Vestfold. I år har det dessverre vært en elendig sesong, fikk meg en tur i begynnelsen av desember, så var det slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå