glenngb Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Jeg hadde mer eller mindre bestemt meg for en Omnifuel men kom over primus ETAPower Multifuel. Er det noen som har noen erfaringer med denne? Og hvordan er denne i forhold til Omnifuelen? Av tenkniske data så ser man at det er mindre effekt på etapower mf men koketid 1liter vann er omtrent det samme. 2,5-3,5 min vs 3 min.. Det jeg ser etter en en brenner som er -Driftsikkerhet - Kan brenne besin(renset/miljø) til bruk på vinterstid.. -Gass er jo greit på sommeren men ikke et must. Siter
4x4 Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Har kun ein ting å sei om omnifuel, sjefs brenner. Men så har eg fått litt sansen for coleman brennerene og. Har begge deler, får bestått av meg Siter
rotehodet Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Jeg var i kontakt med en på kundeservice/salg på primus.se om samme problemstilling. Hans klare mening var at Omnifuel var det beste valget hvis man ikke bare skulle på dagstur på vinteren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.