Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Bitihorn Dropseat bukse


t0bbE

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Jeg er på utkikk etter en relativt fornuftig priset bukse som skal brukes på skiturer. Jeg kom da over denne buksen i en katalog og lurte så på om det er noen som har erfaringer med denne modellen? Er den av samme kvalitet med tanke på sømmer etc. som de andre bergansbuksene? Så en "anmeldelse" av denne buksen av en som hadde brukt den på en NPL-tur og han klagde litt på sømmene osv.

Noen med erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte denne i fjor vinter. Har vært brukt på skitur på Spitsbergen i et par uker og under jakt i høst(støkkjakt). Jeg har så langt ingenting å klage på. Har hatt jakken lengre enn buksa og denne har vel en førti-femti bruksdager. Har ikke opplevd noen slitasjepunkter på denne hittil. Det var noe av det som gjorde at jeg også kjøpte buksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.