Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose: Knøtt_noen som har erfaringer med denne?


Pippi

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt soveposen Knøtt til min lille sønn. Det står ingenting på soveposen om hva slags temperaturer den er konstruert for. Jeg antar at det skyldes at produsenten ikke vil ta ansvar for "uhell" ved bruk av posen siden små barn ikke kan regulere temperaturen så godt som voksne.

Når det er sagt. Er det noen som har erfaring med bruk av denne soveposen? Er den f.eks egnet til bruk i pulk på milde vinterdager :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har nettopp kjøpt soveposen Knøtt til min lille sønn. Det står ingenting på soveposen om hva slags temperaturer den er konstruert for. Jeg antar at det skyldes at produsenten ikke vil ta ansvar for "uhell" ved bruk av posen siden små barn ikke kan regulere temperaturen så godt som voksne.

Når det er sagt. Er det noen som har erfaring med bruk av denne soveposen? Er den f.eks egnet til bruk i pulk på milde vinterdager :?:

Fra annonsen til flust.no:

"Soveposen er godt egnet til bl.a backpacking-turer og vinterturer."

Fra oslosportslager.no:

"Soveposen for de minste. Glidelås i begge sider gjør det mulig å pakke barnet varmt ned i barnevognen eller i pulk. En lett justerbar hette gir ekstra beskyttelse mot kulde og snø."

Tror du skal være safe med den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.