Gå til innhold
  • Bli medlem

Varmeste lua som finnes ?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg er hellig overbevisst om at ei skinnhue er varmere enn Bjeffn... Har selv ei med kaninskinn som er helt suveren på scootern eller på fjellet når været er dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har en samelue i reinskinn, den er visstnok helt sinnsykt varm. Ulveskinn er visstnok også svært bra.

Kan du ikke prøve å finne ut hvor han har fått den fra? Jeg lånte ei selskinnslue i vinter og den var helt fantastisk, var knapt så jeg ville levere den fra meg. Men det er vanskelig å få tak i skikkelige pelsluer, og da mener jeg skikkelige, og ikke disse davy-crocket luene som selges på div messer.

Noen som har noen tips til forhandlere av skikkelige pelsluer?

Ellers, dersom dere er på utkikk etter bruksluer for normalt vintersbruk så vil jeg tipse om www.duodji.net som har noen fantastisk flotte ulluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De enorme pelsluene som endel snøscooterkjørere bruker holder dem varme selv i stor fart i 30 kuldegrader. Noe særlig varmere tror jeg neppe finnes. Tror imidlertid disse luene blir altfor varme for folk som skal gå en skitur etc, altså produsere en del ekstra kroppsvarme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke prøve å finne ut hvor han har fått den fra? Jeg lånte ei selskinnslue i vinter og den var helt fantastisk, var knapt så jeg ville levere den fra meg. Men det er vanskelig å få tak i skikkelige pelsluer, og da mener jeg skikkelige, og ikke disse davy-crocket luene som selges på div messer.

Noen som har noen tips til forhandlere av skikkelige pelsluer?

Ellers, dersom dere er på utkikk etter bruksluer for normalt vintersbruk så vil jeg tipse om www.duodji.net som har noen fantastisk flotte ulluer.

Var på Foldvik marknaden (utenfor Harstad) nå i helga og der solgte de selskinnsluer.... Men den jeg prøvde som var sinnsykt herlig å ha på kostet 1295,-

så jeg lot være med det og takker meg til kaninskinnshua av merket "mad bomber" som kosta 500 spenn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.