Gå til innhold
  • Bli medlem

Kurs i elvepadling med kano


8370Roger

Anbefalte innlegg

Hei

Har en drøm om å legge ut på en tur med kano i et av vassdragene i Nord Sverige. Har padlet en del på flattvann+havkajakk, men ønsker å ta et kurs i elvepadling. er det noen av dere som vet om noen som arrangerer slike kurs i Nordnorge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Padleforbundet har egen kurs stige for kano.

http://www.padling.no/t2.asp?p=71398

Jeg er instruktør på hav delen av våttkort stigen og kjenner derfor ikke nevneverdig til Kano delen, men jeg ser det som en STOR fordel at man kan gå videre på kursstigen om man skulle ønske det.

Derfro anbefaler jeg å spore opp et våttkort, nybegynnerkurs kano. Evt. teknikkurs kano om du har padlet mye før.

I Bø (Telemark) har dem flere instruktører på Kano delen. Send en PM om jeg skal videreformidle et mobil nummer...

Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.