Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en bil å anbefale til turer i fjellet? 4X4, litt størrelse og til rundt 250 000? Min lille A3 er stjålet og tenkte å høre om noen hadde anbfalinger til større turbil. Vi er 3 + bikkje.

Annonse
Skrevet
Noen som har en bil å anbefale til turer i fjellet? 4X4, litt størrelse og til rundt 250 000? Min lille A3 er stjålet og tenkte å høre om noen hadde anbfalinger til større turbil. Vi er 3 + bikkje.

Det finnes da bare en type bil, og det er Land Rover Defender. Alt annet er menneskebiler.

Dette er bilen med sjel og som gir deg masse kjøreglede.

Skrevet

Alle som er glade i naturen vil vel kjøpe en som forurenser lite...?

Jeg har byttet ut firehjulstrekkeren med en vanlig liten bil. Den er dårligere de siste to kilometrene opp på fjellet, men den er mye bedre de 25 milene du kjører for å komme deg dit... Bruker en halvliter mindre på mila også...!

Skrevet

Det finnes da bare en type bil, og det er Land Rover Defender. Alt annet er menneskebiler.

Dette er bilen med sjel og som gir deg masse kjøreglede.

land rover?

styr unna.

Kjøp en gammel landcruiser. ikke så pen og se på, men er god og kjøre og i terrenget, og varer bedre en biler til 3x prisen.

Skrevet

L200 er konge, og med hardtop bakpå har du plass til en hel haug med bagasje! Relativt rimelig er de også, anbefales! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.