Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna anorakk


teke

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med norrønas anorakk, ala kopi av klassiske gamle sorten. Den er beskrevet blant annet som holder sommervinden ute...Jeg tenkte å bestille meg en slik, siden den ser knall ut og ha noe vindtett til de dager hvor gore-texjakka kan ligge i sekken.

Jeg hadde nok ikke sett for meg dette plagget som noe vinterplagg, men på fine vår/sommer/høstdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har denne anorakken, som heter Norrøna Amundsen. Den fungerer best når man ikke er i høy aktivitet, ettersom den er av bomull. Til sitt formål er den super. Den holder vinden ute, er svært komfortabel og har fin passform. Hvis du tenker å kjøpe på nett vil jeg anbefale deg å sjekke Norrønas egen guide for valg av størrelse, ettersom de er store i størrelsene. Du finner guiden på Norrønas nettsider.

Mvh Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.