Gå til innhold
  • Bli medlem

Er den nye Garmin eTrex Legend HCx bedre enn den gamle Cx - batterilevetid?


Anbefalte innlegg

Den nye HCx har bare 25 timers batteritid, mot den gamle Cx som har 36 timers batterilevetid.

Det var en selger som fortalte meg at de er like på batterilevetid,

og at Gamin hadde vært litt raus med å love 36 timers batterilevetid på den gamle Cx.

Er det noe hold i dette?

Vil gjerne kjøpe den med lengst batterilevetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg kjenner ikke til forskjellen på batterilevetid på CX og HCX, men det jeg

vet er at HCX har en ny gpschip som gjør at den tar inn satelitt signaler vesentlig bedre. Vet

at den gamle CX modellen kunne du omtrent ikke ha i lomma før du mistet gpssignalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vista Cx er gammel teknologi sammenlignet med HCx. 25 timer er for meg godt nok. Med fire par ekstra batterier er levetiden totalt 125 timer, det vil si over 15 dager med 8 timers daglig drift. HCx har MTK GPS brikkesett, for tiden det beste Garmin bruker med hensyn på satellittsignal mottak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.