Gå til innhold
  • Bli medlem

Skikjøring i midtrenna på Allmannberget (1342 moh)


MariusRH

Anbefalte innlegg

Det som så ut til å bli en vanlig, regntung og kjedelig tirsdag i byen ble til slutt en perfekt turdag med heftig skikjøring. Etter et kort planleggingsmøte over MSN ble målet satt til midtrenna på Allmannberget på Oppdal, og takket være velvillige arbeidsgivere fikk vi kjørt renna i flott kveldssol.

;-)Les mer og se bilder på ifriluft.net

Marius

post-1360-133474461571_thumb.jpg

post-1360-133474461576_thumb.jpg

post-1360-133474461581_thumb.jpg

Vis rapporten i Turkartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
OT: EvenL. det er et veldig bra webside dere har laget, men enkelte løsninger er sløsing med båndbredde. F.eks Thumbnails som er 3,6 Megabyte! :?

For å være litt flåsete så har vi så stor båndbredde at dette ikke er noe problem. Nei, så vidt jeg kjenner til så gjelder dette kun noen få artikler, og de burde strengt tatt vært ryddet opp i for en god stund siden. Jeg skal kikke på saken. Det er verre med det bildealbumet til turartikkelen fra Allmannberget. Der skjønner jeg lite... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei, det er jeg som er på bildet! Og damestrømper er det ikke. Smartwool alpin sokker fungerer som leggbeskyttere i tilfelle man tråkker gjennom skaren. Ellers er jeg skodd med LaSportiva sine utmerkede terrengsko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.