Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til sko.


Odd-Arne

Anbefalte innlegg

Sjølv om eg antageleg er på vei til  legge om til femfingra sko for det meste, så er det ikkje alltid det er best. Spesielt ikkje når veret vert kaldere osv...

Har hatt de samme to para som eg deler med far min(som har lik fot) i mange mange år, men no er det på tide med nye.

Er ute etter tips. Har både unormalt brei fot og høg vrist(str 42 1/2), så det er vel det som er dei viktigaste momenta. Ofte vanskeleg å finne sko generelt, men synest å huske at dei typiske støvlane eg hadde i forsvaret fungerte ok.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, fjellsko. 😂

Er alltid barbeint npr det er mogleg, derfor fivefingers.

Noko å gå i fjellet med om hausten. Sidan eg er mykje i Lom må eg vel ein tur på høgaste toppen før vinteren kjem. Typiske fjellsko, ikkje for høge, pustar godt. Presang frå familien, så skal på XXL og prøve ting på mandag.

Er veldig lite oppdatert på området. Veit berre at generell passform til Scarpa, som brukte å vere det vanlege i butikkane her sist eg kjøpte sko, var heilt feil for meg.

Får sikkert hjelp i butikk, men ein selger er jo stort ett ein selger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er det gjort.

Valget fall på Crispi Besseggen. Passa foten bra og trur dei skal funke.

Satsar på å skaffe meir Fivefingers til neste sommer og supplere med eit par jegerstøvlar etter kvart. 

Lenge sidan eg har kunna vore aktiv i fjellet, men no er eg i gang. Må verte ei hagle snart og ser ut som om ein eller annan variant av Beretta 686 fortsatt er eit godt valg om ein først og fremst berre vil ha solid funksjonalitet for pengane.

Endret av Odd-Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.