Gå til innhold
andremelst

Gass, Hvor mye....

Anbefalte innlegg

....Bør man ha med seg?

jeg og samboeren skal 2,5uker til femundsmarka neste helg, og har kun vært på diverse ukersturer før, der vi bare har levd på real, og medbrakt brød.

Nå skal vi (forhåpendlighvis) steke fisk hvertfall et par ganger i uken, steke villmarksbrød, bacon, og koke vann til diverse real, rett i kopen og supper...

har 2 fulle store bokser med primus gass. tror dere dette skal holde? eller bør vi ta med en "buffer"?

takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier alltid ha med med to små på ukestur, uansett hvor mye jeg planlegger å bruke. Det går stort sett ikke mer enn en, men det er greit å ha en i reserve. Siden dere skal såpass langt og koke såpass mye, ville jeg gått for to store som du har og kanskje en liten i reserve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg pleier alltid ha med med to små på ukestur, uansett hvor mye jeg planlegger å bruke. Det går stort sett ikke mer enn en, men det er greit å ha en i reserve. Siden dere skal såpass langt og koke såpass mye, ville jeg gått for to store som du har og kanskje en liten i reserve.

Hvis du med små mener 100g bokser så er jeg mektig imponert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.