Gå til innhold
  • Bli medlem

71°N


Anbefalte innlegg

Annonse

Hvorfor bruker de ikke GPS mer aktivt (med innlagt kart)? Dette hadde forhindret rare feilnavigeringer og krangling om hvor de er. Hvorfor kan de ikke bare legge inn planlagt rute på GPS'en, og følge denne. Blitt dårlig TV?

Forundringen min toppet seg i kveld da den ene ikke ville høre (eller se) hvor de var på GPS'en, men ville ha koordinater for å se det på papirkartet. Hva er poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestasjonene var ikke mye å skryte av nei, men det finnes nok enkelte innad i gruppa som er veldig spreke. GPS-en deres er jeg rimelig sikker på at ikke har innebygd kart, bare koordinater som de kan bruke for å finne ut hvor de er på papirkartet.

Forøvrig finnes det en tråd om serien fra før https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=13694 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bare forrige episoden, men der slo det meg at ingen av jentene kunne bruke kart og kompass. De klarte å gå i totalt motsatt retning. Det er jo direkte skummelt at de skjønner så lite om navigering. Da putter du også vekk GPS-en, sannsynligvis fordi de ikke hadde erfaring med å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke gps og kart/kompass? JO fordi dette er en realityserie - og "ingen" vil vel se på uten krangling, syting og intriger.......

dette er jo ikke virkelighet......det blir det samme som "farmen", hvor de hyret militæret for å kamuflere nabobygningene og lokalbutikken som lå "vegg i vegg".

Tv selskapet plukker selvsagt ut de delene som de mener folk vil se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.