Gå til innhold
  • Bli medlem

Pyreneene, og Andorra - Anbefalinger til fjelltur?


Anbefalte innlegg

I sommerferien skal vi en tur til Barcelona, deretter skal vi opp i fjellene, gå en via ferrata og ta en familietur i området rundt Andorra. Håper på en litt mer "krevende" tur med bare fattern også. Er det noen som vet om noen forslag til fjelltur for familie ikke for sprek, og en tur for litt mer erfarne?¨

Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen vært på Pic de Coma Pedrosa? Høyeste i Andorra, linken ( http://users.cybercity.dk/~bin2000/andwalks.htm ) sier nesten 1400 høydemetre, er det differansen mellom start og topp? Hvordan er turen, å anbefale? Bruker en virkelig 4t 30 min tur/retur om man er litt over middels god form :?: Eller er andre fjell finere i Andorra som Pic de Casamanya?

Ble mange spørsmål dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Takk for linken Tingeling, vi tenker å være i Andorra og det blir nok bare tid til en fjelltur. Moren min sliter med hofta og kan ikke gå så langt eller i krevende terreng, jeg tenker å foreslå at hun slår følge et stykke til en hytte eller noe lignende. Så drar hun og lillesøstra ned igjen mens jeg og pappa drar opp på toppen. Jeg så et bilde av et hus, er det en restaurant på veien oppover før Coma Pedrosa hytta?

Morten: Det er ikke sikkert vi er i det området på veien, men jeg tenkte på Aneto også. Den får bli til gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.