Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger en tur til Loftet på lørdag. Noen som vet hvordan snøforholdene er i området og

om det er greit å ta med en Gordon setter på snart 3 år som debuterer på topptur?

JOP

Annonse
Skrevet

hei, var på dyrhaugsryggen på tirsdag, måtte bære skia eit lite stykke frå turtagrø, samt ta av meg skia eit stykke oppi... I forrige veke var eg på fannaråken, var begynt å minke på snøen ved storfonni på sognefjellet og! Så det er nok ikkje så alt for lenge igjen av skisesongen.....

Skrevet

Begynner nok å bli "lappeteppe" opp mot Loftet, så vær forberedt på å bære skiene litt i starten, selv om jeg tror det vil gå helt greit å kjøre ned igjen. Loftet er en fin tur, og jeg tror nok hunden din fint kan være med :wink:

Skrevet

Tenkte meg til sognefjellet til helga, ser ut til at meldingene er gode:)

Hvordan er skiføret i området nå? Tenker spesielt på store ringstind og storebjørn.

Skrevet

Hei, tindevegen mellom Turtagrø og Årdal er enda ikkje åpna, noko som gir indikasjon på god snømengde! Dog er det begynt å minke på snøen i området, men dersom du er villig til å bære skia litt oppover ringsdalen så går nok skituren fint derifra! Tindevegen er brøyta eit stykke, så du kan køyre til Ringsbotn! :shock:

Ellers er nok Lauvnosryggen den mest snøsikre ryggen i området, og har ok med snø. Dyrhaugsryggen er det begynt å minke kraftig på og du må bære skia her og der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.