Gå til innhold
  • Bli medlem

Salg på sportsnett


madsemann

Anbefalte innlegg

Sportsnett har denne uken 10-års jubileum og feirer med 50% på en rekke varer!

Her er det penger å spare for friluftsinteresserte mennesker!

Av smakebiter kan det nevnes MH trango 2 til 2999 kr og ME everest 1250 til 3990 kr

Sjekk ut sportsnett.no for flere gode tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike tilbud er bestandig godt å få med seg, ihvertfall etter hvor mye bra turutstyr koster.

MEN, hvorfor i alle dager har de nesten kun tilbud på utstyr i ukurante størrelser eller de minst solgte fargene?

Dette synes jeg ihvertfall er svært irriterende. Men må ellers si jeg syns sportsnett gjør en strålende jobb med både dagens røver og en veldig oversiktlig side.

Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tilbud er bestandig godt å få med seg, ihvertfall etter hvor mye bra turutstyr koster.

MEN, hvorfor i alle dager har de nesten kun tilbud på utstyr i ukurante størrelser eller de minst solgte fargene?

Dette synes jeg ihvertfall er svært irriterende. Men må ellers si jeg syns sportsnett gjør en strålende jobb med både dagens røver og en veldig oversiktlig side.

Ove

Kan være at de er utsolgt for noen av fargene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhhhm,

MH Trango 2 på:

http://www.e-omc.com/catalog/products/1201/Mountain-Hardwear-Trango-2.html

USD 389 eller på dagens kurs, 2 022,18 . Andre websider var på rundt 400-450 USD (Kjap søk på nextag.com)

Kurs: 5.1984 (kjøp NOK overførsel DNBNor).

Legg til 25% MVA/moms = NOK 2522 + frakt...50 USD - circa 2.800NOK

Da er Sportsnett bare rimelig når de har 50% salg etter min mening... 8)

Fortsatt veldig bra 'bomb-proof' telt da - jeg har TNF versjonen, Mountain 25, og kan bare klage på vekten...ikke noe for solo-turer (jeg tror TNF er et halv-kilo lettere, men mer krunglete å sette opp).! Min var også circa 3 tusenlapper (USD 450, slapp MVA, og 30 USD i frakt - da circa NOK 2.5k). Du kommer ikke til å angre, den var på Monsens Canada på tvers og mange ekspedisjoner..exped telt # 1 ifølge det jeg har lest..

Cookie 8)

P.S. dri! i disse gamlinger som insisterer på Helsport, svenskene (you know who you are) og andre 'bastardized' tunnell/kuppel-telt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhhhm,

MH Trango 2 på:

http://www.e-omc.com/catalog/products/1201/Mountain-Hardwear-Trango-2.html

USD 389 eller på dagens kurs, 2 022,18 . Andre websider var på rundt 400-450 USD (Kjap søk på nextag.com)

Kurs: 5.1984 (kjøp NOK overførsel DNBNor).

Legg til 25% MVA/moms = NOK 2522 + frakt...50 USD - circa 2.800NOK

Da er Sportsnett bare rimelig når de har 50% salg etter min mening... 8)

Fortsatt veldig bra 'bomb-proof' telt da - jeg har TNF versjonen, Mountain 25, og kan bare klage på vekten...ikke noe for solo-turer (jeg tror TNF er et halv-kilo lettere, men mer krunglete å sette opp).! Min var også circa 3 tusenlapper (USD 450, slapp MVA, og 30 USD i frakt - da circa NOK 2.5k). Du kommer ikke til å angre, den var på Monsens Canada på tvers og mange ekspedisjoner..exped telt # 1 ifølge det jeg har lest..

Cookie 8)

P.S. dri! i disse gamlinger som insisterer på Helsport, svenskene (you know who you are) og andre 'bastardized' tunnell/kuppel-telt... :)

Alt utstyr i Norge er kun rimelig på halv pris syns jeg...:)

Er det forresten nødvendig med snøplugger til både innertelt og ytterduk når man setter opp på fjellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.