Bugge Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Vanntette poser for å holde klær etc. unna vann er det plenty av, men er det noe som er laget for å hindre kjøtt eller fisk fra å forpeste resten av oppakningen? Jeg har ikke lyst å bruke en bråta plastposer for å senere kaste de. Hvordan oppbevarer dere ferskmat som skal transporteres? Det hadde vært kjekt med noe på ca tre-fem liter som jeg kunne bruke til å ta med meg fisken til den skal spises, evt grave den ned eller heise den opp til dagen etterpå. Også selvsagt for å kunne slenge fisk eller kjøtt opp i sekken når jeg skal ha den med meg hjem. Gjelder selvfølgelig ikke f.eks ryper som skal henge.. Siter
frodeky Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Går fint an å bruke en vantettpakkpose av samme slag som holder kle tørre til det her:) Eg har hatt plenty med fisk i min sea to summit pose for mat Siter
Bugge Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Altså sløyd fisk rett opp i posen? Ikke noe dill med brødposer, handleposer eller noe? Lett å rengjøre? Knall! Siter
frodeky Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Når eg kjem heim så vrenge eg den og skylle den godt, evt så kan du legge den i litt vatten med oppvaskmiddel oppi! Så blir den god som ny, men ville kanskje ikkje brukt den til kle etterpå Og, vask den før første bruk, så slepp du plastsmak og lukt:D Siter
Bugge Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Selvfølgelig vil én pose bli dedikert matpose! Om den tilfeldigvis er i samme størrelse og farge som noe annet skal det tusjes og merks så det er umulig å i full fart bade vottene i slim eller hive en fisk oppi fleecebuksa Siter
springsteen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Man kan da vel ikke legge kjøtt i en vanntett pose? Det vil i hvert fall ikke jeg utsette mitt kjøtt for. Det må jo bli det samme som å pakke i plast? Enten pakker jeg det i ingenting, og vasker sekken når jeg kommer hjem. Eller så pakker jeg det inn i ett laken. Siter
frodeky Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Så når du skal grave ned fisken over natta i myra så legger du det i laken? Siter
springsteen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 For meg er fisk det samme som fiskeboller... Jeg svarte bare på kjøttdelen av spørsmålet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.