morten Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hytta er stengt. Hvor lenge veien er åpen nå utover besvares vel best av Leirvassbu / Top of Norway. En kjapp telefon og du vet svaret. Det har i alle fall kommet litt snø der inne nå. Men trenger jo ikke være mye. Dem har drevet med byggearbeider der etter sesongslutt. Muligens holder dem på ennå?. Siter
Mayhassen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Skrevet 17. oktober 2007 De drev byggearbeid der til og med lørdag, etter det var det på eget ansvar om man tok sjansen på å snø inne, de brøyta ikke. Siter
Julius Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 De pleier gjerne å stenge veien når det ikke er aktivitet på hytta, trolig for å minke sjansene for innbrudd. Siter
Mayhassen Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Skrevet 17. oktober 2007 Kjipt, men kan jo forstå dem også. Uansett drar jeg opp dit nå, bare sluke en ørret som ligger foran meg, så sitter jeg i bilen. Gleder meg som en stor unge her nå, altfor lenge siden og forbanna spent på fotfestet! Wish me luck Siter
askogvoll Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Kjipt, men kan jo forstå dem også. Uansett drar jeg opp dit nå, bare sluke en ørret som ligger foran meg, så sitter jeg i bilen. Gleder meg som en stor unge her nå, altfor lenge siden og forbanna spent på fotfestet! Wish me luck Hvilke fjell tenker du å gå på foresten? Good luck by the way Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.