snilen Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Her har vært mange flotte høstbilder i det siste. For at mennesker uten altfor mye fjellerfaring ikke få et altfor solskinnsaktig inntrykk av norske fjell bringer jeg her noen bilder fra turer vestpå i sommer. Sånn bare for å kompensere for alle solskinnsbildene. Årets mål var å besøke de kommunetoppene jeg manglet i Hordaland og det klarte jeg, men ikke uten å bli våt og kald iblant. Det ble mye regn og tåke ja. Sikkert flott mange av disse plassene hvis solen titter frem. Dette var dagens bidrag til å inspirere folk til å bruke sommeren til å gå i fjellet. Mere detaljerte turrapporter finnes på www.wwv.no for den som måtte ønske ytterligere turtips til disse kommunetoppene. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart
Julius Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, snø og tåke sommer som vinter = Norge. Uff, klimaet er blitt så varmt, altså
Tiri Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Stilige bilder, er jo mange ganger sånn været er desverre!!! Men synes egentlig at det er godt å komme seg ut i slikt vær å . Har selv mange turer i både snø og regn . I vinter så blåste det opp til snøstorm akurat i det jeg var på tur ut på ski, da var det bare å putte GPS`n i lomma . Hadde en fin tur, men med 0 sikt !
Svein Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Fine bilder. Her har vært mange flotte høstbilder i det siste. For at mennesker uten altfor mye fjellerfaring ikke få et altfor solskinnsaktig inntrykk av norske fjell bringer jeg her noen bilder fra turer vestpå i sommer. Sånn bare for å kompensere for alle solskinnsbildene. Vet ikke hva du snakker om, på mine toppturer er det nesten aldri tåke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå