Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykling gjennom Europa

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Jeg starter i slutten av april på en tur fra Fredrikshavn til Gibraltar. Ble helt hekta på sykling etter en tur fra Hamar til Porsanger i Finnmark for to år siden - en gammel drøm som endelig lot seg gjennomføre. Nå står en ny drøm foran sin realisering. Jeg lurer på om noen har erfaring og tips om rutevalg. Har planlagt ca 10 mil per dag som er noe kortere enn dagsetappene jeg hadde til Finnmark, men vil nyte mer av turen. Har problemer med å finne gode kart for strekningen og tar gjerne imot tips fra noen som vet om hvor gode kart kan skaffes. Og skulle noen ha tips om gode overnattinger - skal ligge i telt og på vandrerhjem - er jeg mer enn mottakelig. Andre gode råd og tips tas selvfølgelig også imot med takk.

hilsen Jan Oskar

Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en kamerat som sykla fra Nordkapp til Gibraltar i fjor. Denne strekningen på ca 6000 km brukte han ca 100 dager på. Fra Fredrikshavn var en annen kamerat med videre sørover til Barcelona. De bodde stort sett i telt på campingplasser.

Ruta som fulgtes:

route.gif

Hvis du er interessert kan jeg jo kanskje formidle kontakt hvis du sender meg en PM.

• 3 år senere...
Skrevet

Hei! Jeg lurer på hvordan turen din gikk? Begynner smått å planlegge Europa på langs med sykkel til sommeren, så er kjekt med litt erfaringer og rutevalg :D

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.