Jump to content

Recommended Posts

Annonse
Posted

;-)

Det samme søket gjorde jeg igår og kom frem til en adresse for jakt og fiske, men den siden er nede.

Ellers så sendte jeg epost til den kommunen , men fikk til svar om å henvende meg til en person, som jeg har gjort men ikke fått svar av.

Så da står jeg på stedet hvil...

Posted

Beklager.

De korta der gjelder ikke for fjellvatn jeg hadde i tankene.

Så vidt jeg kan se gjelder de kun for laks i en elv.

Det er sikkert grunneier jeg skulle ha hatt fatt i men hvem det er og hvor jeg finner ut av det er verre.

Posted

Det er ein fiskekortautomat ved Kvitingen, men då eg var der sist (søndag) var den tom og ute av drift. Men det var i alle fall Samnanger Jeger og Fiskarlag som dreiv den, så får du tak i eit telefonnummer til dei, kan det vel ordne seg?

Posted
:shock:

Det samme søket gjorde jeg igår og kom frem til en adresse for jakt og fiske, men den siden er nede.

Ellers så sendte jeg epost til den kommunen , men fikk til svar om å henvende meg til en person, som jeg har gjort men ikke fått svar av.

Så da står jeg på stedet hvil...

:?: Då får ha lykke til da, skulle bare hjelpe med det lille jeg kunne. :)

Posted
Det er ein fiskekortautomat ved Kvitingen, men då eg var der sist (søndag) var den tom og ute av drift. Men det var i alle fall Samnanger Jeger og Fiskarlag som dreiv den, så får du tak i eit telefonnummer til dei, kan det vel ordne seg?

Stemmer det. Snakket med en fyr som sa akkurat det samme.

da er det vel opp til fiskelaget og fikse det :shock:

Takk for hjelpen alle.