andreas_caveman Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg en bukse av type norrøna recon, etter at dovre er blitt for trang. Det jeg imidlertid lurer på er om ikke den mørke fargen på buksa gjør den kokende varm på varme sommerdager? Dovre er jo en god del lysere, men allikevel varm den også..noen erfaringer? Siter
jhpf Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Er det den forsvaret bruker? I såfall syns jeg at den er for tykk... Siter
dufas Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Recon bukse kan anbefales. Det er slitesterk, har meget god passform med formsydde knær og kraftig stra et. etc. At den er for tykk mener jeg man ikke bør bekymre seg for. Buksen har utvendig glidelås opp til rett over knehøyde som gjør at man kan åpne fra anklene og opp når det blir varmt. Siter
Fiskern Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Har denne buksa. Godt fornøyd med kvaliteten og funksjonaliteten i store deler av året. Som sommerbukse blir den (for meg i hvert fall) for varm og klam. Jeg har også bukse av modellen Dovre fra Norrøna. Liker den bedre på sommeren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.