SkogensMann Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har i det siste begynt å kikke så smått etter ei softshelljakke jeg kan bruke til jakt, men har foreløpig ikke funnet noe særlig. Det virker som om "de store" bare tilbyr vanlige bomulls- eller membranklær til jaktbruk, mens softshelljakker kommer i fargesprakende versjoner. Kan dere lede meg i riktig retning? Siter
asse22 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Softshell er vel kanskje ikke lydløst så anbefales kanskje ikke til jakt. Siter
terjeg Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Kan varmt anbefale denne: http://www.oslosportslager.no/?page=modules/product&zoom=1&id=405894&imageBig=/stores/Oslo_sportslager/images/prodimages/405894-616924.jpg Kommer i sort eller skogsgrønt, og jeg er ikke noen jaktmann, men innbiller meg at den er rimelig stille. I hvert fall i forhold til en goretex eller en regnjakke. Terje Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.