thopet Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Etter å ha vært 6 timer i Oslo sentrum på "shopping", skal jeg nå tilbringe natten i nordmarka med fiskestang Tenk på alle de som ikke vet hva det å være ut i naturen er; STAKARS!!!! Anner ikke hvorfor jeg kommer med dette innlegget, men en dag i Oslo gjør at du virkelig ønsker deg bort til litt roligere omgivelser! (sånn ser jeg det) Siter
tebein Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Hehe, skjønner ikke at du holdt ut 6 timer i bygryta i utgangspunktet! Ble det no fisk? Jeg har tatt mine første på myggimitasjoner de siste ukene. Siter
thopet Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Skrevet 17. mai 2007 Hehe, skjønner ikke at du holdt ut 6 timer i bygryta i utgangspunktet! Ble det no fisk? Jeg har tatt mine første på myggimitasjoner de siste ukene. hehe Det ble bare no smått, ikke noe å leve av Blir ny tur i morgen da, så håper regnværet holder seg unna! Nå i helga tenkte jeg jeg skulle prøve både sluk med flue på, og mark.. Fisker du i nordmarka? Noen tips? Siter
stuttleif Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Begynner å bli en stund siden jeg var der men Gåslungen rett ovenfor Øyungen har alltid vært heldig for min del. Det er jo ikke lange veien heller. Siter
kis Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 heiheihei HYYYYSJ Vi vil da ikke ha alle oslofolkene ut i marka vår Siter
thopet Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 heiheihei HYYYYSJ Vi vil da ikke ha alle oslofolkene ut i marka vår Har du tips må du sende en privat melding da Tenkte jeg skulle til Kalvsjøen i dag, og mulig innover på noen av dissa vannene mot gørja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.