Gå til innhold
  • Bli medlem

Mount Everest 29 mai 1953


Anbefalte innlegg

Hvem ville ikke ha vært med på en slik vandring klatring,men færrest av oss får desverre denne anledning :!: Disse gutta er nok tøffere enn toget og i bedre form enn noen av oss kan bli desverre.Jeg så et opptak her før jul på national geographic om sønnene til de to første på everest i 1953.Og dette var litt av et program kan jeg love dere :? Det var en sherpa ved navn Tenzing Norqay og newzelenderen Edmund Hillary (1953)!!!Disse to var først oppe på denne heftige topp.32 år etterpå tar sønnene til disse to og legger ut på samme rute :wink: Jeg har dette opptak på dvd for de av dere som kunne tenke seg og få med disse luftige svev :!: Dette er vel drømmen til de fleste av oss eller hur :) Jeg ønsker dere alle et riktig Godt og luftig Nytt År :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.