Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjell Iver skrev (35 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk blir så indignerte over litt diskret kritikk

For meg så virker det som du henger deg veldig opp en en detalj i prosjektet, og da ikke anerkjenner prosjekt som en bragd. Litt som å si at, nei prøv igjen med 6 nye år ute, uten etterforsynig denne gang. Sammenligning mellom NPL og følgebil blir litt tynn.

Annonse
Skrevet (endret)
Kjell Iver skrev (24 minutter siden):

Er det ikke en detalj her som du overser? Det er forskjell på å gå Canada på tvers dag etter dag i en

Nope, Lars fikk etterforsyning han og, mange av ettappene gikk 30-40 dager. Lengste var fra sommer til høsten før snøen, med etterforsyning via fly. Noen årsiden jeg har lest boka. Han var ikke sammenhengene på tur i 3 år. 

Hvid du hadde fulgt med når han faktisk gjennomførte turen, så ble lagt ut jevnlig oppdteringer på larsmonsen.com eller no, hvis jeg ikke husker feil, det som var datidens SOME i 2000/2003.

Forskjellen er nok at det hakkere villere i Canada.

Han legger mye ute på youtube kanalen om dagen. Det ligger ute en jule kalender med 24 episoder med tilbakblikk. Disse er gratis.

Endret av Dompappen
Skrevet (endret)
2 hours ago, GrendelRaptor8 said:

Flotte foreldre som stiller opp.

Akkurat det der tenker jeg på. At han som godt voksen mann er avhengig av sine egne aldrende foreldre som stiller opp, men å stille opp som forelder selv til sine barn med hjelp som de trenger i ung voksen alder blir tilsynelatende neglisert. 

Endret av Martin HJ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.