Flyalf Skrevet mandag kl 15:21 Skrevet mandag kl 15:21 Er det fortsatt Northface XL 130l som er den lettste og kanskje mest prisgunstige for resier med en del utsyr (max 23kg)? Den veier 1965g. Trenger kun bag, ikke behov for hjul, håndtak o.l. som gir ekstra vekt.
+Walle Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Flyalf skrev (På 3.11.2025 den 15.21): Er det fortsatt Northface XL 130l som er den lettste og kanskje mest prisgunstige for resier med en del utsyr (max 23kg)? Den veier 1965g. Trenger kun bag, ikke behov for hjul, håndtak o.l. som gir ekstra vekt. XXL har duffle bags som er 1/3-1/4 av prisen av North Face. Jeg flere North Face duffle bags i størrelsene 70, 90, 155L, og en XXL 120L Duffle Bag. Uten at jeg har veid de, så kjennes ikke XXL bagen så veldig mye tyngre enn North Face 90L, men lettere enn North Face 155L. Kjøpte min XXL bag for 3-4 måneder siden, da jeg ønsket ett rimeligere alternativ for å ha på arbeidsstedet som jeg pendler til. (Pendler som regel med håndbagasje, men har stæsj liggende på arbeidsstedet). Godt fornøyd så langt da den har blitt flere ganger en først tenkt. Virker ikke å stå noe tilbake i forhold til kvaliteten jeg opplever på North Face Bagene. https://www.xxl.no/xxl-duffel-bag-120-l-vannavvisende-bag-svart/p/1224062_1_Style Dog, ser de er utsolgt både på nett og butikk så er usikker på om det er ett utgående produkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå