snilen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Vedlagt bilde av 2 oljemalerier med fjellmotiv. Er det noen her inne som kjenner seg igjen og kan fortelle meg hvor bildene er fra. Det hadde vært artig å vite. Jeg har ikke noen fasit. Bildene er signert Mildrid Olden, uten at jeg har klart å finne ut noe mer om henne. Endret 9 timer siden av snilen Tilleggsinfo Siter
+Gabs88 Skrevet 1 time siden Pålogget Skrevet 1 time siden Det første bærer en viss likhet til utsikten mot Smørstabben fra Prestesteinsvatnet. Men det er ikke en perfekt match, det spørs også litt om det faktisk er snakk om en bre eller en snødekt fjellside. Mener jeg har sett noe som matcher veldig men ikke f om jeg kommer på hvor, kanskje rundt Beitostølen. Det andre ser urealistisk ut, det ser ut som en elv, men den går for stille og er for bred samtidig som fjelltoppene ikke helt matcher noe som helst. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.