+tshansen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Moonlight har kommet med to nye lykter som jeg syntes er veldig spennende og sikkert langt mer aktuell for flere her inne. 500 lumen og 57g Men nytt med disse lyktene som jeg ikke har sett på Bright as A day lyktene deres. Muligheten for 10 lumen styrke i 5.5 dager? jeg tipper at dette må være rødlyset? 🤔 https://no.moonlightmountaingear.com/collections/lighting/products/noctia-max-headlamp Siter
+Gabs88 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) 41 minutes ago, tshansen said: Men nytt med disse lyktene som jeg ikke har sett på Bright as A day lyktene deres. Muligheten for 10 lumen styrke i 5.5 dager? jeg tipper at dette må være rødlyset? 🤔 Nei det er sannsynligvis hvitt, når lysstyrken er så lav må det nesten være hvitt for at du skal kunne se noe. Har forøvrig muligheten for lav lysstyrke på min Led Lenser H7R, der har jeg mulighet for 15 Lumen hvitt lys i 65 timer. 15 Lumen er forøvrig mer enn nok til å kunne klassifiseres som nyttig lys, selv når det er helt bekmørkt er det nok til å lyse opp noen meter fremfor deg med vid stråle, eller når jeg konsentrerer strålen så er det nok til at jeg kan se gjennom skogen på 25 meters avstnad. Det er null problem å gå en tur gjennom natten på en smal sti med slik lysstyrke, er ofte den jeg har brukt til nattfiske for å ikke ødelegge nattsynet helt Endret 3 timer siden av Gabs88 1 Siter
+TheSleepwalker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skulle gjerne hatt et enda lavere nivå på ~ 1 lumen. Kommer jo ann på lysbildet, men bruker laveste på den nå endre Nitecore HC60 ganske ofte. Hvilke dioder bruker dei mon tro? 🤔 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.