Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stund vurdert innkjøp av en større sekk enn min nåværende Norrøna Svalbard 65L, og har vurdert både Norrøna Femund 80L og Recon-packen.
(Jeg har egentlig lyst på en "oversized" sekk som alltid har plass til mer, så kan jeg heller komprimere sekken når den ikke fylles helt)

Ser nå at Lundhags har kommet med "Saruk Pro", som ser ut til å være i samme segment som de nevnte Norrøna-sekkene. Disse finnes i både 60L, 75L, 90L, og "110+10L". Er det noen her som har erfaring med noen av disse sekkene, og evt. kan sammenlikne med Norrøna (eller andre kjente sekker) når det gjelder bærekomfort, kvalitet, praktiske løsninger osv.?

Et søk her på forumet på "Lundhags Saruk" ga ingen resultater, men jeg håper at noen her kanskje har sekken selv, eller har testet den i butikk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.