Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
zimwalker skrev (6 minutter siden):

Har ikke erfaring med quietstove sine, men det har jo andre her inne som kanskje vil si noe her.

Har kun erfaring med quietstove, men det fungerer topp. Synes min Optimus Polaris brenner minst like godt (kanskje til og med bedre) med quietstove som uten. Lydnivået er ikke sammenlignbart. Suser fint med quietstove, jetfly uten. Om det medfører dårligere forbrenning (altså mer karbonmonoksid) er ukjent, har ikke sett målinger på det, det vil nok også variere med hvor stor effekt du fyrer med på polarisen siden den har to ventiler. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Bestilte en XGK Dawg men fikk en OmniDawg som jeg har fra før av. Og siden de har gitt seg med produksjonen får jeg ikke byttet. Derfor har jeg en flett ny og ubrukt OmniDawg til salgs her. 

IMG_1913.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.