Bokhylla Skrevet 22. desember 2024 Skrevet 22. desember 2024 Fikk akkurat et nyhetsbrev som gav 1000 kr i rabatt pÄ valgfri modell  til Alfa. I den anledning lurte jeg pÄ om noen har erfaring med ullskoene til Alfa?  BÄde ift feste, holdbarhet go stÞrrelse? Elsker luggene/nesnalabbene mineiull, men de er jo ikke «sko-sko». SkjÞnner jo at de ikke funker i saltslaps, men ja.   Siter
Heriks Skrevet 22. desember 2024 Skrevet 22. desember 2024 Jeg har et par, og jeg synes de er helt elendige Ä gÄ i. Myke og ingen stÞtte sÄ man trÄkker over for et godt ord, funker til nÞd som bysko. Men kan jo vÊre helt annerledes for deg hvis du er vant til Ä traske rundt i labber. Ikke synes jeg de er spesielt varme heller, og det er rett og slett upraktisk med sko som ikke er vanntette. 1 Siter
+sneakyowl Skrevet 23. desember 2024 Skrevet 23. desember 2024 Jeg syntes de sÄ kule ut fÞrst nÄr de kom ut, men sÄ tenkte jeg litt pÄ praktikaliteten med disse. à ha ull som ytterstoff gir ingen mening som vintersko, hverken i snÞ eller bybildet. SnÞ klebrer seg sikkert noe grÄdig til ullen og ullen er sikkert vanskelig Ä holde ren etter Ä ha vasset i byslaps. Total gimmick? 1 Siter
Bokhylla Skrevet 24. desember 2024 Forfatter Skrevet 24. desember 2024 Takk for svar  @Heriks og @sneakyowl. Da tror jeg at luggene mine skal forblir det eneste paret med ullsko her đ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.