unirune Skrevet 30. juli 2024 Skrevet 30. juli 2024 banan skrev (17 minutter siden): Takk for informasjon, det høres bra ut! Hvordan vurderer Ringstind i forhold? fullpris er vel noenlunde sammenlignbar. Ringstind SL er et kurant lettvektstelt etter norsk standard. Bare vær obs på lav høyde i innerteltet. Solgte mitt når jeg kjøpte x-mid'n. For min bruk er det bedre på alle punkter. Opplever på ingen måte at kvaliteten er dårligere. Største minuset må være at det krever litt større teltplass, men har et Tarptent Notch Li for turer der det er trangt om plassen Siter
+sofasliter Skrevet 30. juli 2024 Skrevet 30. juli 2024 unirune skrev (8 minutter siden): Ringstind SL er et kurant lettvektstelt etter norsk standard. Bare vær obs på lav høyde i innerteltet Enig, jeg har et eldre Ringstind SL, men jeg liker X-Mid bedre. Bedre plass innvendig, og mye bedre takhøyde. Med "Stargazer kit", kan du sette opp innertelt uten ytterduk. 1 Siter
banan Skrevet 31. juli 2024 Forfatter Skrevet 31. juli 2024 (endret) X Endret 1. august 2024 av banan Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.