Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til enkel langtur, gjerne i Trøndelag, på sommeren / turvenner?


Anbefalte innlegg

Kort sagt: 
3 hunder der en husky er 14 år gammel, en belger er 1 år men operert i skulder og skal ikke ha det tyngste terrenget, en friskushusky på 8 år, meg, og kanskje typen (som hater å anstrenge seg og egentlig bare vil være med på tur fordi han vil vi skal oppleve ting sammen, men som ikke egentlig liker tur).

Jeg ser for meg viddelandskap, men det må gå an å campe litt der man er, i tilfelle det blir for slitsomt for en av oss. Siden det er litt begrensa med dog power burde det ikke være for langt, ser for meg 3'ish dager? 🙂

Jeg har vært mye på tur, men ikke i Trøndelag, for da jeg vokste opp bodde vi jo allerede på fjellet, så vi tok bare dagsturer i nærområdet. Hvis noen andre skal på helgeturer utover våren i ulike kule landskap og vil ha selskap av meg og 1-3 bikkjer til opplæring i geografi og turområder, så er jeg veldig gira på å bli med for å bli mer kjent i skauen her! 😁 Bilder av bikkjene ☺️

328738530_1319859398795010_6083388383672418929_n.jpg

396700925_10168347971395184_3088148604105604124_n.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.