+Gabs88 Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Finnes det ekstra varme skisko som passer til feks isfiske i fjellet?
+ketilring Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Lundhags Guide Expedition kanskje? Har ingen erfaring med den selv, men ser bra ut på papiret. Den har 5mm innerstøvel i ullfilt og finnes både i BC og 75-variant.
Ole Kristian Krane Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Mine fjellskisko blir gode og varme når jeg drar alfa sin fotposer over 🤩 1
foroll Skrevet 28. februar 2024 Skrevet 28. februar 2024 Er på fjerde vinteren ned Lundhags Guide Expedition. Varmeste skiskoene jeg har hatt (også hatt Alfa Skarvet og Alpina Alaska). Lette å tørke på tur da innerskoen i ull kan tas ut. Ytterstøvelen suger lite fukt, ihvertfall hvis den er godt smurt. Romslig tåboks. Men ingenting er i nærheten av så varmt som å ha med tørre leirsko. Ullabber (jeg har Røroslabben) er lette og supervarme. Er det fuktig eller mye løssnø er Millet fotposer topp å ha utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå