GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal pÄ tur lenger nord i landet til hÞsten, er det noen som har erfaring med Ä reise med vÄpen og tung tursekk pÄ flyreiser? GÄr begge som spesialbagasje, eller er det kun vÄpnet? Og om ikke tursekk er spesialbagasje, kan denne sendes som vanlig koffertbagasje?

takk for svar 😊

Skrevet

Spesialbagasje. Det kan ogsÄ vere smart Ä investere i en ryggsekkbag eller bruke ein stor og solid plastpose pÄ. DÄ unngÄr du at personell kastar rundt pÄ ting etter reimane og at ting sett seg fast. 

Dei fleste store ryggsekkmerker sel slike transportbagar for sekk, eg har ein frÄ Bergans som er stor, god og solid. Fjellreven og Osprey har ogsÄ. 

• Liker 3
Skrevet

Skal man jakte har man gjerne med seg skudd ogsÄ, og de ligger ikke sammen med vÄpenet. Jeg har da sendt vÄpen i ett kolli, og lagt vital vÄpendel sammen med ammo i bagasjen. Alt som spesialbagasje. Vital vÄpendel og ammo mÄ uansett i et annet kolli enn vÄpenet. Dette tar tid pÄ flyplassen, sÄ vÊr tidlig ute.. :)

Skrevet

Takk for svar :) 

Men hvis jeg bestiller pÄ norwegian, sÄ bestiller jeg 2 kolli + spesialbagasje for vÄpen? eller holder det med 1kolli + vÄpen som spesialbagasje?

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.