Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde håpet på en telttur i sommer og har alltid vært forelsket i Vårlivarden og omegn. Finnes det noen gode teltplasser i det området som noen har erfaring med?

Skrevet (endret)
REJOHN skrev (8 minutter siden):

Slettene (gamle marker) ved Lundekvam er mye brukt til telting.

Parkering på Myrland og så gardsvei en drøy kilometer opp og innover.

Takk. Da går man gjennom porten fra Myrland, ikke sant? Ikke tilbake over feristen? Er det skiltet mot Lundekvam? (synes å huske skilt mot Lundekvam).
btw er det kjent som "gamle marker"?

Endret av Zarathustra
  • Liker 1
Skrevet
Zarathustra skrev (1 time siden):

Takk. Da går man gjennom porten fra Myrland, ikke sant? Ikke tilbake over feristen? Er det skiltet mot Lundekvam? (synes å huske skilt mot Lundekvam).
btw er det kjent som "gamle marker"?

Jeg mener det er et skilt som viser vei.    "gamle marker2 er min beskrivelse av hva som tidligere har vært dyrket mark  -   ikke lett for andre å forstå...

Skrevet (endret)
REJOHN skrev (21 timer siden):

Jeg mener det er et skilt som viser vei.    "gamle marker2 er min beskrivelse av hva som tidligere har vært dyrket mark  -   ikke lett for andre å forstå...

Er det området hvor det pleide være en gård for lenge siden? Da jeg var liten stod det rester av en gammel, rusten traktor der også. Ofte ølbokser og andre rester fra fest der vet jeg...

Endret av Zarathustra
Skrevet
Zarathustra skrev (11 timer siden):

Er det området hvor det pleide være en gård for lenge siden? Da jeg var liten stod det rester av en gammel, rusten traktor der også. Ofte ølbokser og andre rester fra fest der vet jeg...

Jeg har aldri sett traktoren, men det med rustne ølbokser kan nok stemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.