Tittei Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Jeg har Exped downmat xp 7 LW liggeunderlag. Jeg sover på siden. Hver natt våkner jeg ofte fordi hoftene føles mørbanket. Prøver å blåse den helt opp. Noen andre som sover på siden og i «fosterstilling» som har noen gode råd til hvordan jeg kan løse dette? Jeg er ikke spesielt tung heller. Eller er det en vanesak bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
derp Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Jeg hadde litt samme problemet i begynnelsen. Løsningen for meg er å blåse det helt opp og så slippe ut luft. Da får du en mer naturlig form når du ligger. Hvis den er helt oppblåst blir den for stiv og former seg ikke naturlig etter kroppen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittei Skrevet 17. april 2021 Forfatter Del Skrevet 17. april 2021 Takk fir tips, skal teste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Luesveis Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Om det er så lite/mye luft i underlaget at hoften akkurat ikke når bakken når du ligger på siden, det er det beste etter min erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Espen Ørud Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Jeg pleier (uansett hvordan jeg sover) så blåse den helt opp, Så legger jeg meg på siden og "gynger litt" mens jeg forsiktig slipper ut luft. Jeg slipper ut helt til jeg klarer å "dunke hofta i bakken". Dette gir normalt så mykt underlag som mulig uten at du presser mot bakken. Jeg har gjerne veldig varme soveposer så det aldri blir noe problem, men vær obs på at dette gjør at du får tynnere isolasjonslag mellom deg og bakken. Greit å tenke på om du ligger rett på snø eller veldig kald bakke. Kan enkelt kompenseres med f.eks et sitteunderlag under det oppblåsbare akkurat i hofteregionen, men det blir sjelden noe problem altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittei Skrevet 17. april 2021 Forfatter Del Skrevet 17. april 2021 Takk. Ser fir meg at hvis jeg ligger samtidig som jeg slipper opp proppen så vil jeg havne rett på bakken på to sekunder, 😅men jeg skal teste det ut likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.