TFlatmo 0 Skrevet tirsdag kl 19:49 Del Skrevet tirsdag kl 19:49 Hei. Jeg er litt usikker på hvilket tørrfôr jeg skal fortsette å bruke til hundene, alaska husky og irsk setter. Nå bruker jeg royal canin gastrointestinal, som veterinær sa jeg skulle bruke i en periode. Jeg er ute etter et godt tørrfôr som inneholder EPA- og eller DHA fettsyrer og selen, jeg har forstått det slik at det er viktig å få i seg men at det er mye tørrfôr som ikke inneholder dette. Har sett på flere merker, men er ute etter erfaring og flere synspunkter. Jer er ikke ute etter vom, kun tørrfôr. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nybruker 16 Skrevet tirsdag kl 21:39 Del Skrevet tirsdag kl 21:39 Hei. Jeg har gått helt over til Orijen tørrfôr.Blander inn tørka Vom på tur og jakt. Kjempedyrt men etter det jeg har forstått noe av det beste tørrforet du kan få tak i. Du får google det litt. Jeg har prøvd det som er laget av viltkjøtt, men bruker det som er laget av fisk fast. Anbefales! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.