Håvard Børseth Skrevet 13. desember 2020 Skrevet 13. desember 2020 Hei Er det noen her som har gått sommertur fra Endalen til Røros? Jeg ser for meg å gå i retning Forollhogna også dreie elegant over i retning Dalbusjøen. Har noen tips her? Siter
+Hammer Skrevet 14. desember 2020 Skrevet 14. desember 2020 Tenkte du å starte helt innerst i endalen? Du kan jo gjøre den turen veldig lang om du vil, eller relativt kort om det er målet. Lett område å gå i stort sett over alt opp i der. Siter
Håvard Børseth Skrevet 14. desember 2020 Forfatter Skrevet 14. desember 2020 Jeg tenker å starte på parkeringsplassen ved stien til Forollhogna, for å gå et stykke innover stien. Planen er være på 4-5 dager. Fiske litt må jeg også tenker jeg. Siter
+Hammer Skrevet 14. desember 2020 Skrevet 14. desember 2020 Håvard Børseth skrev (1 time siden): Jeg tenker å starte på parkeringsplassen ved stien til Forollhogna, for å gå et stykke innover stien. Planen er være på 4-5 dager. Fiske litt må jeg også tenker jeg. Det synnerdalen du tenker på da. Endalen er lengere vest. Siter
Håvard Børseth Skrevet 14. desember 2020 Forfatter Skrevet 14. desember 2020 Hammer skrev (1 time siden): Det synnerdalen du tenker på da. Endalen er lengere vest. Ja, selvfølgelig😊 Jeg fikk ideen når jeg gikk der i sommer. Tror det skal bli en fin tur Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.