Erling G Posted December 5, 2020 Posted December 5, 2020 Jeg finner lite informasjon om teltet på nett. Noen som har erfaring med dette teltet? Tenker å bruke dette til solo fjellturer i overgangene mellom vinter og sommer. Kanskje også vinter. Jeg var på jakt etter et 4-sesongs telt som er forholdsvis lett og med god plass. Teltet har to innganger med forholdsvis store vestibyler. Er romslig ettersom det er høyt og med bratte vegger. I følge kjøkkenvekta er det 3,1 kg noe som må sies er lett for et 4-sesongs telt. Er klar over at det ikke er ideelt at innerteltet må opp først om det skulle være mye nedbør, men med øvelse tenker jeg at ytterduken er på plass i løpet av 3-4 minutter. Det var ett telt igjen på XXL og jeg fikk det til god pris - 4.000. 1 Quote
DROMEDILLA Posted August 2, 2021 Posted August 2, 2021 Hei, har du fått noen erfaring med teltet? Jeg er i samme båt som du var i. Quote
Recommended Posts